Välkommen till ett nytt spännande år med oss!

Hej!
Vi i styrelsen i Jönköpings krets vill hälsa dig välkommen till ett nytt spännande år med oss.

Händer i februari!
Klimatgruppen kommer att ha årets första möte den 16 februari kl. 18.00 på Studiefrämjandet. I år är det solrevolution och det vill vi arbeta med i Jönköping. Välkommen till mötet för att få mer information om vårens händelser och vill gärna höra dina tankar och idéer. Vid frågor kontakta ?

Kemikaliegruppen växer så att det knakar, välkommen att ta del av vad som är på gång och hur du kan engagera dig. Den 17 februari kl. 19.00 är det lokal kemikalienätverksträff på Studiefrämjandet. Vid frågor, kontakta Charlotta Holm, charlottaholm@hotmail.com.

Ny grön grupp?
Känslan för naturen är en av grunderna för Naturskyddsföreningen. Vi tycker att det är dags att bredda intresset för naturvärde och naturvård. Därför vill vi starta en ny arbetsgrupp och ta till vara kunskapen inom föreningen på detta område. Vill du delta? Informationsmöte 2 mars kl. 18.00 på Studiefrämjandet.

Månadens tips!
Naturskyddsföreningens konsumentsajt.
Om ni inte redan har hittat hit är detta ett tips på att få koll på de energieffektivaste produkterna på den svenska markanden. Sök och jämför allt från TV- apparater, bilddäck till belysning.

Boka in datum!
Årsmöte torsdagen 12 mars kl. 18.30 på Studiefrämjandet.
Intresserad av att sitta med i styrelsen? Skicka din intresseanmälan redan nu till a.elin.ram@gmail.com

Tack för att du är med och stödjer Sveriges största miljöorganisation!
Gilla oss på facebook för mer tips och information om vad som är på gång:
Naturskyddsföreningen Jönköping Facebook-sida

Hälsningar