Detta händer i februari!

Öppen föreläsning om att vara ekobonde

Kemikaliegruppen bjuder in till en öppen föreläsning. Göran Roman kommer och berättar om sin verksamhet som ekobonde. Välkomen till Studiefrämjandet, Rosenborgsgatan 6 den 18 februari kl 18-19.
För mer information kontakat, Charlotta Törnvall Holm.

Natursnokarna på IKEA

Torsdag den 18 februari kommer Natursnokarna att finnas på IKEA i Jönköping mellan kl 17-20. Kom förbi säg hej och upptäck vad de har för spännande på gång!

Nu söker vi efter nya styrelsemedlemmar

Ledamöterna i styrelsen ansvarar tillsammans för föreningens organisation och verksamhet. Vi träffas 1 ggr/månad med uppehåll vid jul och över sommaren. Du behöver inte vara miljöexpert – det viktigaste är att du vill vara med och göra skillnad! Som ledamot erbjuds du värdefulla möjligheter att delta på Naturskyddsföreningens ledarskapsträffar, utbildningar och konferenser, där du kommer i kontakt med Riks- och länsorganisationen och förtroendevalda från andra lokalföreningar.
Intresserad? Skriv lite om dig själv till ordförande Elin Ram.

Årsmöte 2016

Till årsmötet kommer Märta och Torsten Svärd från Tranåskretsen och berättar om Gruvan i  Norra kärr och vad som händer nu.

Efter detta blir det årsmöteshandlingar och fika i vanlig ordning.
VÄLKOMNA!

När: Torsdag 17 mars kl 18.30